PFR Portal PPK jest partnerem Samorządowego Kongresu Trójmorza



PFR Portal PPK sp. z o.o. jest częścią Grupy Polskiego Funduszu Rozwoju, w ramach której odpowiada za upowszechnianie i promowanie Pracowniczych Planów Kapitałowych. Stanowi centrum wiedzy i dobrych praktyk w obszarze PPK, a jej misją jest gromadzenie oraz udzielanie informacji o funkcjonowaniu programu oraz szerzej – o konieczności gromadzenia oszczędności na przyszłość w ramach III filaru.


Spółka organizuje szkolenia, konferencje, świadczy konsultacje dla firm i instytucji publicznych, zapewniając niezbędną wiedzę i wsparcie merytoryczne. Prowadzi internetowy portal mojeppk.pl, na którym regularnie zamieszcza aktualności związane z PPK, prezentuje oferty instytucji finansowych, najnowsze interpretacje prawne oraz udostępnia profesjonalne poradniki, broszury i formularze do pobrania w kilku językach. W 2021 r. Spółka uruchomiła specjalny serwis rachunek.mojeppk.pl, który pozwala uczestnikom programu w prosty sposób sprawdzić stan oszczędności zgromadzonych na rachunkach PPK. W 2023 r. w projekcie ustawy o Centralnej Informacji Emerytalnej PFR Portal został wskazany jako spółka odpowiedzialna za zapewnienie funkcjonowania CIE, w tym budowę, utrzymanie i rozwój systemu CIE, a także prowadzenie działań o charakterze informacyjnym, edukacyjnym oraz promocyjnym.

Ponadto Spółka prowadzi i organizuje szkolenia z innych obszarów tematycznych, w tym m.in. kompetencji miękkich, finansów osobistych, oszczędzania, obsługi klienta oraz szkolenia dedykowane, zgodnie z potrzebami klientów. Szkolenia realizowane są w formie stacjonarnej i zdalnej (online), a także udostępniane w internetowym serwisie edukacyjnym moje-szkolenia.pl.

Czytaj więcej